אופן הזמנה
1. ההזמנות יסופקו בישראל בלבד
2. תהליך ההרשמה
ההרשמה הינו הליך חד פעמי, שייקח לכם לא יותר מדקה, ויחסוך הרבה זמן בביקורים חוזרים באתרינו. ההפרטים שתספקו בהרשמה יאפשרו לנו לבדוק את ההתאמה בין החלקים שבחרתם לבין האופנוע שלכם, וגם נדרשים לקשר חזור עמכם. ההרשמה אינה חובה - אפשר להמשיך ולבצע הזמנות כאורח, אך לא תהיה לכם גישה להזמנות קודמות שלכם, ולמגוון אפשרויות נוספות הניתנות ללקוחות רשומים
3. תהליך התשלום
תשלום יתבצע באמצעות כרטיס אשראי, מזומן או העברה בנקאית. אנחנו בכוונה הסרנו תשלום דרך האתר, ותשלום בכרטיס אשראי נלקח ע"י נציגינו בטלפון. חשוב! תשלום במזומן יתאפשר אך ורק בחנות באזור. אין אפשרות תשלום במזומן לשליח. כמו כן ישנה הנחה נוספת של 7% ללקוחותינו הקבועים (VIP). לקוח VIP - לקוח רשום שרכש במצטבר מוצרים בסך של 9000 ש"ח ויותר
4. האספקה
אספקת מוצרים הינה בתשלום ומתבצעת על ידי חברת שליחויות. אפשרות נוחה ביותר - משלוח לנקודת איסוף הקרובה למיקומכם.עלות המשלוח - 25 ש"ח לכל נקודה בישראל. מגבלת משקל - 5 ק"ג. נקודות איסוף ישנן בכל יישוב בישראל. כמו כן ניתן להזמין משלוח לבית הלקוח בעלות של 40 ש"ח. מגבלת המשקל - עד 25 ק"ג, וחובת הימצאות המזמין בבית בשעות העבודה.
5. תהליך ההזמנה
1. חיפוש של מוצרים לפי קטגוריות באתר, לפ יצרנים, דגמי האופנועים, ושמות המוצרים.2. הוספת מוצרים לסל הקניות, שם הם ישמרו ללא הגבלת זמן עד לביצוע ההזמנה. ניתן להוסיף או להסיר מוצרים ולשנות את כמות המוצרים בסל.
3. ביצוע ההזמנה בפועל - בחירת כתובת לאספקה, הוספת הערות ו/או שאלות להזמנתכם.
4. ההזמנה כעת נמצאת בסטטוס טיוטה ואינה מחייבת, לכן אם אתם מתלבטים בין כמה מוצרים מאותו סוג - הזמינו את כולם ותרשמו הערה/שאלה לגבי התלבטותכם. כמו כן אם לא מצאתם מוצר מסוים באתר, פשוט תרשמו מה ברצונכם להזמין, ואנחנו נמצא את כל המידע לגבי מוצר שרציתם ונעדכן אתכם בשיחה טלפונית. בחירת אופן ביצוע תשלום
5. אישור ההזמנה - כאן ניתן גם לעדכן את הפרטים שמסרתם קודם
6. לאחר ביצוע ההזמנה תקבלו אישור אוטומטי לדוא"ל (רק ללקוחות רשומים)
7. במהלך 24 שעות הקרובות נציגנו יצור איתכם קשר טלפוני לייעוץ, הכוונה, בחירת אופן המשלוח. במידה ואינכם בטוחים איזה מוצר הכי מתאים לכם, או מתלבטים לגבי מידת המוצר, נציגנו יעזור לכם לבחור את הטוב ביותר עבורכם.
מומלץ לעיין במצב ההזמנה בהיסטוריית ההזמנות, שם שמורים כל ההערות ושלבי ביצוע ההזמנה. כמו כן, ישלחו לדוא"ל שלכם הודעות אוטומטיות לגבי שינויים בסטטוס ההזמנה. (ללקוחות רשומים בלבד) אספקה מתבצעת תוך מספר ימים, עד שבוע ימי עסקים לאזורים מרוחקים. לעתים ישנה אפשרות לספק במיידית, ביום ביצוע ההזמנה, לכן בהערות להזמנה אנא ציינו את רמת הדחיפות.
ההזמנה נשמרת במערכת למשך שבוע מרגע הביצוע גם כאשר נציג החברה לא הצליח ליצור עמכם קשר טלפוני..לכן במידה ונציגינו לא פנה אליכם בתוך יומיים, אנא מכם התקשרו ע"מ לבדוק את תקינות פרטי ההתקשרות ולקבל שרות. לאחר שבוע ימים ההזמנה תתבטל ותמחק.
במידה ויש לכם שאלות, ניתן ליצור קשר בטלפון 077-7909091
לפנות בווטסאפ ל-054-4988470
או דרך פייסבוק: https://www.facebook.com/motodepot.shop